sunnuntai 16. maaliskuuta 2014

Uusia tuulia

Kevät on selvästi tulossa, vaikka viikonloppuna on ikävästi satanutkin jotain lumentapaista. Kevät merkitsee itselleni inspiroivinta aikaa vuodessa - siitä innostuneena haluan kertoa teille uutisen: olen ilmoittautunut ensimmäistä kertaa Kädentaitomessuille! Tämä on itselleni iso juttu, ja aion panostaa messuihin enemmän kuin mihinkään myyjäistapahtumaan, johon olen aiemmin osallistunut. Aikaa on vielä nelisen viikkoa, ja pieni jännitys kasvaa, kun mietin, miten saan kaiken tehtyä ennen h-hetkeä - tosiasia kun on, että minulla on päivätyö ja Kuviokioski saa huomiotani vain työajan ulkopuolella.

Yksi messuihin liittyvistä projekteistani on ollut järjestää Kuviokioskille kuvaukset. Olen jo kauan haaveillut sisustuskuvauksista, joiden satoa voisin käyttää sekä verkkosivuillani että esitteen/flyerin muodossa. Tarvitsen kipeästi fiiliskuvia, joissa tuotteeni on sijoitettu kivaan ympäristöön.

En ymmärrä, miksi en ole aikaisemmin jo tehnyt tätä, vaikka kaverini on valokuvaaja ja asuu perheineen aivan ihanassa asunnossa Käpylässä! Jokin aika sitten varasimme kalentereistamme yhden lauantaipäivän ja otimme kuvia Kuviokioskin tuotteista - tuloksiin olen enemmän kuin tyytyväinen!

Tässä muutama kuva itse kuvauksista ja esimerkkejä valmiista kuvista:







Kiitos hienoista kuvista kuuluu Juuso Paloniemelle :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti